FANDOM

Люк и Майкъл
Kl
Жанр

Комедия

Формат

Фамилен ситком

Актьори

Петър Илчев
Симеон Манев
Давид Стойчев

Страна

България

Език

Български

Сезони

1

Продукция
Изпълнителни продуценти

Twins Production
TCC Production
Funny Laugh Production

Разпространение
Канал

The Comedy Channel

Излъчване

19 октомври 2013

„Люк и Майкъл“ е оригинален сериал на The Comedy Channel. Продукцията започва от юли 2013. Петър Илчев играе ролята на еднояичните близнаци Люк/Майкъл Роселин. Първото промо е пуснато на 28 септември за предмремиерата на 19 октомври.

ПлотРедактиране

Люк Роселин се връща от Лондон в София за да види семейството си и най вече за да се срещне с брат си близнак Майкъл Роселин. Като малки те са живеели в САЩ, но след като Люк печели музикален конкурс се преместват в София (България) за да са близко до Люк. Част от тях имат български произход и решават да се преместят в американски квартал в София. Люк остава в Лондон поради победата му в музикалния конкурс и там го канят да води шоуто "Пей с Мен". Петият сезон е последен и Люк решава да се върне при семейството си.

ГероиРедактиране

ГлавниРедактиране

  • Петър Илчев играе ролята на Люк/Майкъл Роселин
  • Давид Стойчев играе ролята на Джо Роселин
  • Симеон Манев играе ролята на Питър Роселин

ЕпизодиРедактиране

Сезон Епизоди Оригинално излъчване
Премиера Финал
1 Неизвестно 19 октомври 2013 (предпремиера)
15 декември 2013 (премиера)
Неизвестно

Списък с епизодиРедактиране

No. на
серията
Заглавие Дата на излъчване Сериен
номер
Рейтинг
1 Фамилнит-Е-Близнаци 19 октомври 2013 101 5.3
Люк Роселин се пребира от Лондон за да види семейството си, а Майкъл Роселин организира посрещането му. След като Люк идва, показва музикалното си видео на Майкъл от шоуто "Пей с Мен". Също така родителите им са заминали по работа и за това бавачка им е баба Андреа. Майкъл на външен вид изглежда като голям умник, но е и спортист. А още на първия ден когато идва Люк, Майкъл рабира, че брат му близнак не харесва спорта и също така мрази хората, които спортуват. След като чува това Майкъл го излъга, че не тренира никакъв спорт, а той играе в баскетболния отбор на училището. На другия ден учениците се вскупчват до Люк, защото е звезда. Когато Люк се прибира вижда, че Майкъл го няма и решава да го изчака и след като Майкъл се прибра, Люк рабра тайната му, че трениера баскетбол и решава да си тръгне. След това Люк и Майкъл си се извиняват един на друг и отново стават приятели. В същото време по-малките им братя Джо и Питър измислят как да направят уред с който хората да не си заклещват ръцете в тостерите, защото точно така е станало с Джо.

Бележка:: Това е предпремиерен епизод.
Песе:: Selena Gomez - Slow Down

2 Фризьорскит-Е-Близнаци 15 декември 2013 102